MENU

Aktuality

Zpět

Výtvarná soutěž Kdy zavolat 150
Publikováno 23. 11. 2023, autor Mgr. Marcela Varmužová

I letos vyhlásil Hasičský záchranný sbor Plzeňského kraje soutěž Kdy zavolat 150. Tentokrát se sešlo 494 obrázků z 25 základních škol.

Tradičně se soutěžilo ve dvou kategoriích – v první kategorii žáci druhých a třetích tříd, v druhé kategorii žáci čtvrtých a pátých tříd. Soutěžní práce mohla být provedena libovolnou technikou, vítěze vybrala odborná porota studentů Katedry výtvarné kultury Západočeské univerzity v Plzni a také sami hasiči.

Od odborné poroty získali ocenění v 1. kategorii Ondřej Škarvan ze 3. A - 4. místo a ve 2. kategorii Petr Rauch ze 4. D - 3. místo, od hasičů pak Václav Souček ze 4. C - 2. místo.

Děkujeme všem, kteří se do soutěže zapojili, a oceněným ještě jednou gratulujeme. Vítězné obrázky i velké množství dalších zaslaných děl jsou k vidění na radnici města Plzně do 30. 11. 2023.

Zapsala Mgr. Marcela Varmužová

Zpět

Nepřehlédněte

  • Zájmové kroužky
  • Vánoční fotografování - ukázka
  • Zájmové kroužky
  • Potřeby pro žáky na šk. rok 2024/2025

Zobrazit více

Kalendář

Út 29. října - st 30. října 2024
Podzimní prázdniny

Po 4. listopadu 2024
Konzultační den, 16:30 - 18:00 h

Po 11. listopadu 2024
Pedagogická rada, 14:15 h

St 4. prosince 2024
Den otevřených dveří, 15:00 - 18:00 h

Po 23. prosince 2024 - pá 3. ledna 2025
Vánoční prázdniny

Po 13. ledna 2025
Třídní aktiv, 16:30 h

 
Celý kalendář

Vlastníme certifikát
Cambridge English Exam
Preparation Center
Asociace
Cambridgeských
škol v ČR
Město Plzeň Centrum robotiky Fakultní škola FPE ZČU v Plzni Celé Česko
čte dětem
Partnerská škola
v Markersbachu
Partnerská škola
ve Furth im Wald
Jsme zapojeni
do projektu
Příběhy bezpráví
PROSIT v Plzni Šablony I. Šablony II. Šablony III. OP JAK

Kontakt

Telefon:
+420 378 028 441

E-mail:
sekretariat@zs21.plzen-edu.cz

Adresa školy:
Slovanská alej 13
326 00 Plzeň

IČ: 66362521

Číslo účtu školy:
4833890237/0100

ID datové schránky:
yhqmv9g

Foxprofi, výroba webových stránek, webdesign